GLiB "Apple Doll" - resin/obitsu hybrid

Diskussioner om 30cm dockor, t ex: Volks EB, Obitsu, Momoko, Licca, Pullip, Blythe

GLiB "Apple Doll" - resin/obitsu hybrid

Postby birdie on 22 Jul 2010, 16:45

Jeg har lenge tenkt på å skaffe en anime-ish 1/6 dukke til re-ment bilder, og har tittet leeeenge og vel på ExCute Secret Wonderland-dukker. Jeg har syntes at de er i dyreste laget (opp mot $200 og gjerne mer for en vinyldukke..), men så fant jeg denne hybriden fra GLiB; hodet er av resin, man kan bytte øyne som på en ekte BJD, og så er kroppen en 27cm obitsu. Jeg vurderer å sette hodet på en 23 eller 25 cm i stedet, da jeg synes disse passer enda bedre til re-ment.

Dukken med resinhode, faceup, parykk, antrekk, sko, og eske kostet $120. Jeg fikk også med en ekstra parykk pga. sommerevent, det er den vinrøde på bildet nedenfor. Så bestilte jeg i tillegg et par klesplagg til Pullip, og øyne og parykk til en av Browniene mine - denne parykken blir også vist frem av den nye jenta (siden hodestr er den samme), jeg er litt skuffet over hvor ujevnt panneluggen er klippet.

Jeg synes hun er veldig veldig søt, men er litt overrasket over at det ikke er perfekt match mellom resinfargen og obitsufargen, siden hun nå en gang er custom made. Det er ikke _veldig_ iøyenfallende, men det er altså ikke 100% match.

Image Image

Image Image Image

Stock look:

Image
birdie
U-Noa

Re: GLiB "Apple Doll" - resin/obitsu hybrid

Postby Quiet Queen on 23 Jul 2010, 14:53

Åh, jättespännande! Jag har länge varit nyfiken på Glib, så det var jätteintressant att du kan berätta om dem...

Och så söt hon blev!!!! :heart:
Image
Quiet Queen
Månhärskarinna

Re: GLiB "Apple Doll" - resin/obitsu hybrid

Postby DokiDoki on 10 Aug 2010, 18:18

söt :hearts:
hemma: ?-volks msd hisui, candy- obitsu 1/6 dollfie
väntar på: mera pengar och min plånboks återuppståndelse....
DokiDoki
U-Noa

Return to 1/6 dockor