Så här blir du medlem i Saiai no doru!

Här finns information om föreningen Saiai no Doru, och här kan du som ännu inte är medlem ställa frågor, komma med förslag, etc. Du kan också ställa frågor om själva forumet här.

Re: Så här blir du medlem i Saiai no doru!

Postby SleepyWolf on 29 Jul 2010, 20:47

Funderar på att bli betalande medlem. Är det 50:- som gäller f.o.m. 1/7?
SleepyWolf
MSD

Postby Ahiru on 11 Aug 2010, 21:40

SleepyWolf wrote:Funderar på att bli betalande medlem. Är det 50:- som gäller f.o.m. 1/7?

Vi gjorde en del ändringar när det gäller medlemsavgiften på senaste årsmötet som tyvärr inte reflekteras av första posten då vi har lekt med tanken av en ny registreringsform.

För personer med fast inkomst (jobb) är medlemasavgiften höjd till 200 kr/år men följer samma princip som den andra, dvs att efter 1/7 blir det 100 kr istället.

Förlåt att det tog så lång tid att svara på din fråga.
Volks SD Megu, SD Souseiseki, SD Kurumi (x2), FCS MSD F-18, Volks SD13 Show
Cerberus Project Delf Soo-Special. SOOM MD Beyla. AL Unoa Quluts Sist
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
flickr
Ahiru
Ank-prinsessa!

Postby Quiet Queen on 12 Aug 2010, 00:35

Jag hoppar in från semesterstöket för att säga: vi kommer att göra en uppdelning av avgifterna från och med 2011. För i år så gäller det fortfarande att årsavgiften är lika för alla, och från och med 1/7 så är den 50:-.
Image
Quiet Queen
Månhärskarinna

Postby linnlinn on 03 Sep 2010, 09:52

Quiet Queen wrote:Jag hoppar in från semesterstöket för att säga: vi kommer att göra en uppdelning av avgifterna från och med 2011. För i år så gäller det fortfarande att årsavgiften är lika för alla, och från och med 1/7 så är den 50:-.

:ohnoes: jag läste inte så här långt innan jag betalade... jag betalade in 100kr >___>;;; får jag någon form av rabatt då för nästa års betalning? :O :heart:
Sambo med: Isadora, Cosette, Bellatrix, Mirelle, Bernadette, Rosalie, Katja, Ellinette, Cornelia, Tristan, Julia, Isobelle, Pumpan, Zabo, Elvira, Erzebeth, Fiona, [namnlös flicka]

Väntar på:

Blogg
DeviantART
Bilddagboken
linnlinn
MSD

Postby OldMagician on 03 Sep 2010, 11:37

linnlinn wrote:
Quiet Queen wrote:Jag hoppar in från semesterstöket för att säga: vi kommer att göra en uppdelning av avgifterna från och med 2011. För i år så gäller det fortfarande att årsavgiften är lika för alla, och från och med 1/7 så är den 50:-.

:ohnoes: jag läste inte så här långt innan jag betalade... jag betalade in 100kr >___>;;; får jag någon form av rabatt då för nästa års betalning? :O :heart:

Bara du påminner oss (mig) så skall vi säkert kunna ordna det. :yes:
När betalade du in?
Tomomi (Obitsu Gretel), Sus (SD Annette), 蓮 - Ren (Soom Sabik), Alma (D1-FP Marlene), Opal (Soom Beryl), Bel Aeslyn (D1-FP Aeslin), Shinju (RD Fir), Tsuki (Soom Glot), Shade (IH Luna Tamer), 李霓裳夫人 (IH SE Asa); Shiomi (DM Elf 美桜); 真珠 Pearl (AR Aida)
Waiting on Rook & Lir
OldMagician
Mysig magiker!

Postby linnlinn on 03 Sep 2010, 12:31

Idag, så pengarna ska vara inne efter lunch på måndag... skickade mailet tidigare idag :handshake:
Sambo med: Isadora, Cosette, Bellatrix, Mirelle, Bernadette, Rosalie, Katja, Ellinette, Cornelia, Tristan, Julia, Isobelle, Pumpan, Zabo, Elvira, Erzebeth, Fiona, [namnlös flicka]

Väntar på:

Blogg
DeviantART
Bilddagboken
linnlinn
MSD

Postby linnlinn on 06 Sep 2010, 15:36

har mina pengar kommit in? :ohnoes:

Väntar på:

Blogg
DeviantART
Bilddagboken
linnlinn
MSD

Postby OldMagician on 06 Sep 2010, 21:37

linnlinn wrote:har mina pengar kommit in? :ohnoes:

Kollar nu, och yes, pengarna har kommit in. :yes:
Skall säga till QQ att uppdatera status
Tomomi (Obitsu Gretel), Sus (SD Annette), 蓮 - Ren (Soom Sabik), Alma (D1-FP Marlene), Opal (Soom Beryl), Bel Aeslyn (D1-FP Aeslin), Shinju (RD Fir), Tsuki (Soom Glot), Shade (IH Luna Tamer), 李霓裳夫人 (IH SE Asa); Shiomi (DM Elf 美桜); 真珠 Pearl (AR Aida)
Waiting on Rook & Lir
OldMagician
Mysig magiker!

Postby linnlinn on 06 Sep 2010, 21:59

tack så jättemycket för att jag får vara med och leka! :dancing:

Väntar på:

Blogg
DeviantART
Bilddagboken
linnlinn
MSD

Previous

Return to Om föreningen och forumet